CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 26 January 2013

Last Saturday for January 2013

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni dah masuk hari sabtu terakhir dalam bulan 1, 2013. Cepatnye mase berlalu. Rsenye mcm bru smlm start kje tbe2 minggu dpn dah sebulan bekerja. Dulu mama selalu ckp klu dah kje nnti rse mcm skjp je seminggu tuu berlalu. Waktu mama ckp mcm tuu, aku belum lagi kje. So, mmg rse nk habiskan waktu seminggu tuu mcm lme sgt. Nahhh, ble dah kje ni, aku mcm nk sokong 200% je ape yg mama pnah ckpkn dlu. :)

So, entry yg sblm ni aku ade cerita psl azam aku utk bln prtama di tahun 2013 ni kn? Haaaa, ni nk mnceritainye punn lah ni adakah azamku tercapai atau tertinggal di tengah jln. Hahaha. Setakat ni, blh dikatekan tak pernah lmbt gila lagi. Paling lmbt pn seminit dua sbb aku slalu klu smpi KL Sentral tak sah klu tak beli roti coklat kt swiss oven. Roti die yg paling sdp setakat ni yg pernah aku mkn. Org yg mmbeli kdg2 waktu rmi tuu mmg rmi gile org, tpi ble takde org, kjp je. Hahaha, mcm tak phm je ayt ni. :D Train dgn LRT takde mslh pn. Slalunye msti on time waktu aku naik. Kirenye mcm trcapai la jgk kn azam utk bln ni kn? Hehe. ;)

Okay, jumaat dpn akn masuk azam kedua untuk bulan kedua pulak. Tengah nk mencari2 azam ape yg aku tak capai lgi dan aku nk capai. Hehe.

Tata~

P/S: Hari ni mama ckp blk kmpung. Dlm pukul 4 ke 5 ptg nnti gerak tpi 1 ape pn aku tak siapkn lgi. Haaaa, nmpk tak betapa mlsnye aku nk menggerakkn brg2 persiapan nk pulang ke kmpung. Hahaha. Will miss you bohati! TC okay. :*

No comments:

Post a Comment