CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 20 January 2013

Beautiful Sunday, ^.^

Assalamualaikum w.b.t.

Dekat seminggu jgk rasenye xberceloteh di blog sndri. Nk kate busy sgt, tak lahhh. Cuma mgkin faktor penat kje kot. Huhu. Mcm buat kje byk je ceritanya. :D Kerja tuu xbyk pn, lebih2 lgi bgi aku yg baru2 ni. Tpi sbb perjalanan nk ke tmpt kerja dan balik krja tuu kot yg buat aku pnt teramat.

Dlm hati ni dah psg 1 niat dimana, klu blh aku nk cri krja yg dkt ckit dgn rumah. Selain dpt menjimatkan kos dari segi perjalanan ke tempat kerja, kepenatan pn mgkin dpt dikurangkan jgk. Hehe. Bru bpe minggu kje dah psg angan2 nk pndah tmpt kje kn. Tak tetap pendirian lgsg aku ni. Hahaha. Bkn ape, mcm2 yg aku rncgkn sbnrnye. Tpi ble kje jauh ni, mcm semua perancangan tuu tpkse difikirkan semula. Kita ni hanya manusia biasa kn, hanya mampu merancang tetapi Yang Maha ESA sahaja yg mampu menentukannya. :)

P/S: Target for next month; Steamboat, Secret Recipe. Mihmihmih. Harap bohati terbaca pls. Hehe. <3

1 comment: