CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 1 January 2013

Selamat memasuki tahun 2013. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Wahhhhhh, hari ni merupakan hari pertama bagu tahun 2013. Maka, tirai diri dibuka dgn seluas-luasnya untuk membenarkan azam baru menguasai. Dan sesungguhnya, aku yakin pasti semua orang menginginkan agar azam2 mereka berjaya dicapai dgn jayanya, InsyaAllah. Mudah-mudahan dengan izinnya dan usaha kita. :)

Cerita psl azam ni, aku juga tidak lari dari membina azam baru pada tahun ini. Seriously, aku rasa mcm byk sgt azam2 yg perlu dicapai tetapi mampukah ianya tercapai? Haaaa, sekali lagi, InsyaAllah mampu dengan usaha, berdoa serta bertawakal. :D

Bulan pertama tahun 2013 :
* Dtg awal atau paling lewat mesti kena ngam2 8.45 ke tempat kerja.
Knp aku buat bnda ni sbgi azam? Haaa, sbbnye aku ni seorang yg suka tangguh2kan mase. Sbgi cth, jam dah pukul 8 tapi aku bajet2 mcm pukul 9 tuu sempat lgi sedangkan ade IV pukul 11. Sgt suke melengah2kn mase kan? Heeee.

Yg lain2 tuu, rasenye biarlah diri sendiri je yg tahu. Hehe. Okaylah, selamat malam. ^.^

P/S: Hujung minggu ni, serangan besar-besaran terhadap durian dan cokolatey crepe! Mihmihmih. ;)

2 comments:

  1. cik nabilah...lepas ni tak ada dah orang nak kejut awak bangun mandi ye... hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha, lepas ni jam loceng je yg boleh kejutkan. lagi awal bgn dari mse nk g kelas dulu. :(

    ReplyDelete