CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 11 January 2013

Pengalaman #2

Assalamualaikum w.b.t.

Wahhhhh, seronoknye bila smpi ke hari jumaat ni sbb bsk dan lusa bercuti. Dptla rerehatkan diri 48 jam ni. :D

Byk bnde sbnrnye yg aku nk cte tpi aku tataw nk start dari mne. Minggu ni sgt relax dkt tmpt krje sbb tak byk dokumen 1 hal and another 1 thing, minggu ni adalah minggu training. So, a bit happy jgk la cme letih waktu takde buat ape tuu sokmo menguap je. Hahaha.

Hari ni pnye training, bos asek aim je. Apehal ntah aku pn tataw. 2 kali aku kne. Waktu tgah perut kosong pulak tuu. Mmg mndpt muka blur gile. Tapi nasib baik bos adlh sorg yg sgt sporting. Even kne aim pn, nmpk mcm bos berkenan dgn karakter aku. Katenye aku ni seoarang yg produktif. Hahaha. Nmpk sgt produktifnye tuu, lagi2 waktu kne ekon yg sejuk gilersss, mmg 'produktif' betul! :)

So, dgn karakter aku ni jgk lah aku ditempat di 1 tmpt yg agak mencuakkan. Smpi pucat2 muka bile ditempatkan dibahagian 'COMPLIANCE'. Seriously, aku mmg seram sgt dgn bhgian ni. Sbbnye adalah, silap je buat 1 dokumen tuu, lagi2 bila dokumen tuu dah smpi ke bahagian 'PROCESSING', cerita die mmg slh tuu akan dtg kt kita. Haaaa, rse mcm diberi tanggungjawab yg besar padahal org lain buat okay je. Nmpk sgt yg kita tak percaya dgn kemampuan diri sendiri kn. ;pp

Starting from next week, dah kne buat dah ape yg bahagian ni buat. Ssh ke sng ke, take it simple and positive. Mesti boleh pnye. Igt 1 bnda je, baik niat kita InsyaAllah segalanya dipermudahkan olehNYA. Amin, mudah-mudahan. :)

P/S: Hari ni bfast dibawak ke lunch, balik je rumah bedal ayam smpi 6 ketul. Mak smpi terkejut, byknye mkn long. Hahaha, lapar sgt!

No comments:

Post a Comment