CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 29 June 2011

Sabhi Saddi ft Helena - Tanpamu. :)



Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Korus

Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Korus

Kasih yakinlah kepada diriku
Sayang dan cintaku pun hanya untukmu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

P/S: Org lain lame dah tawu lagu ni. Awk bru dgar smlm tetibe terJATUH HATI la plk kt lagu ni. ;pp

Tuesday, 28 June 2011

UNMATURED? ;)

Assalamualaikum w.b.t.

Fuhhhhh... Hari ni hari ape eh? SELASA...! *aishhhh, mcm cikgu nanye kt murid-murid plk. ;) Ape yg menarik utk diceritakan ye hari ni? Erm...

Bbrpe hari ni aku mcm ketandusan idea dan kate-kate. Bkn setakat 2 je. Aku selalu sgt pk mcm budak-budak. Sesungguhnya, ketidakmatangan aku 2 nampak jelas, terang dan nyata tanpa perlu disuluh menggunakan sportlight atau lampu suluh. Makin hari aku yang makin risau dgn care aku brfikir ni. Umur dah 20 dah tapi... Haiihhhh.... (mengeluh lameeeeeeee :D)



P/S:Encik S.A yang berbaju bengkel, I MISS U lah! ^.^

Thursday, 23 June 2011

Seminggu! ;pp

Assalamualaikum w.b.t.

Pejam celik pejam celik, ari ni da ari Khamis. Genap seminggu da awk. :) Org selalu ckp yg mase 2 cepat sgt berlalu. Tapi pade aku cepat pun x, lmbt pn idak juge. Sedang-sedang laaaa. ;) Seminggu yang dilalui byk mengajar aku erti kesabaran dlm sesuatu penantian. Dan semoga penantian ini berakhir dgn kebahagiaan di kemudian hari. Amin. ^.^

P/S: Encik S.A, wrna yg mne lgi menarik perhatian? MERAH atau BIRU? :D

Wednesday, 22 June 2011

Encik S.A ^.^

Assalamualaikum w.b.t.

Dari pagi smpilah ke ptg, cuaca mendung je. Sejuk je mate ni melihat cuaca di hari Rabu yg indah ni. Sesejuk hati ini yang sgt merindui si Pencuri HATInya. :')

Tuesday, 21 June 2011

Bila rase RINDU itu hadir... :')

Assalamualaikum w.b.t.

Erm... Bbrpe hari ni rase semcam je. Sblm2 ni ade jgk rase mcm ni tapi takdelah smpi meleleh. huhu. :D Tajuk entry 2 sndri da bgitau prsaan ape yg buat aku smpi leleh-leleh.(eleehhh.. leleh, leleh.. tak payah nk mat saleh sgtlah. hahaha. ;pp) Terase mcm org yg aku rindu 2 jauh sgt.. Padahal, tadelah jauh mne sgt pn org 2. Xsmpi 45 minit smpila.. :) Tapi.. klu dah rindu SANGAT 2 sehari pn mcm setahun. Klu 10hari da mcm 10tahun... WOWWW! Lmenye 10tahun 2.. hehe. Belum pun smpi semingggu, sy dah mula rindukan awk si Pencuri HATI. :')

"Gambar mnjadi peneman setia disaat anda jauh di mata saya. Mesej pula menjadi pengubat rindu sementara anda bekerja."

Haiihhhhh... Rasenye kes aku ni mcm dah parah sgt je. Jln penyelesaian yg terbaik bgi sblm keadaan mnjdi brtmbh parah adlh dgn menyibukkn diri dgn aktiviti2 lain. huhu. Betul x betul x? Tapi paling2 pn aktiviti dlm rumah je. Acane? heeee. :D ^.^


P/S: Encik S.A, hayati penulisan sy smbil dgrkn lgu trbaru di blog sy ni ye.. :)

Monday, 20 June 2011

Fikir fikir fikir! Grrrrrrr!

Assalamualaikum w.b.t.

Fuhhhhh! Rasenye mcm dah bertahun xupdate blog ni. BERHABUK. hehe. :D Crita ari ni psl ape eh? Haaaa... Sempitnya pemikiran aku ni bila dok uma. Sesempit umanye. ahaha. ;pp Knp aku ckp mcm ni? Nthla... Semua yg berkaitan dgn diri aku semuanya tak kena. Buat itu salah, buat ini pun salah. Lagi time2 mcm ni, ati rase xtenteram je. Nak diluah mati emak, nak ditelan mati bapak... < Peribahasa ye.. :) Kdg2 org yg kte syg 2 buat benda betul pn kte kate slh jgk. Mungkin sbb aku dok uma je kot... Asek sgt terperap kt rumah. Jadi kte asek sgt pk bende yg remeh temeh ni. Siyes rase mcm nk buang jaoh2 bende2 ni. Semak sgt2! Bkn setakat semak je, bila kte tak boleh nk handle bende yg remeh temeh ni die jdi menyusahkan. Bende yg boleh setel pn nnti jdi xblh setel. Yg sakitnya, kte yg memikir ni jgk. Haiihhhh, cpt2 lah ckit dtg Bulan 7 oiii... Tak larat dah teman nak menahannya...

P/S: 3,2,1 Cinta... Tunggu kehadiran teman ye... :D

Wednesday, 15 June 2011

Nera - Hatimu Milikku ^.^



Pernahkah engkau hargai
cintaku yang sejati
pernahkah engkau mengerti
akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu
membuatku terpaku

Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Kan kuabadikan dikau
suatu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
dapat jadi yang terindah
di dalam hidupku ini


Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku


Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku ini
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Aku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
dalam hidupku ini

P/S: Nera sgt comeyl! :D Lagu ni pn best jgk. Same comeyl mcm Nera... ;)

Tuesday, 14 June 2011

:'(

Tiada ayat yang mampu menghuraikan perasaan aku diwaktu ini...

P/S: Terima kasih utk cerita 'KL GANGSTER' smlm awk.. :)

Saturday, 11 June 2011

Wayang? :)

Assalamualaikum w.b.t.

Erm... nk cte psl ape eh hari ni? :) Tade ape pn yg menariklah utk ari ni. Cumanye, rse sedih sikit sbb xdpt nk temankan Encik Mohd S.A sy tgk wyg. Waaaaaaa... sgt teringin nk tgk wyg dgn die sbb dah lme sgt xtgk wyg bersama. hehe. :D *part yg ni mesti die tataw sbb xpnh bgitau die rindu sgt nk tgk wyg bersama. ;pp* Tapi... xde rezeki laa nk klua ari ni syg... Klu anda mempunyai masa 'percuma' minggu depan, kita klua yeh? yeh yeh yeh? ^.^

P/S: Cerita ape? haaaa, klu jdi tgk next week, bru aku heboh2kn ape cte yg kitorg tgk 2... ;)

Wednesday, 8 June 2011

=')

Hidup tidak seindah ape yang diimpikan...
Hidup tidak semudah ape yang dibayangkan...
Hidup itu penuh dengan liku-liku dugaan dan cabaran yang wajib ditempuhi selagi hayat dikandung badan...

Apa yang mampu dilakukan hanyalah berTAWAKAL, berUSAHA & berSABAR...

Tuesday, 7 June 2011

Stacy - Kisah Dongeng.



Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah
Dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk
Dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerna rupa
Dalam waktu sedu, dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerna rupa
Dalam waktu sedu, Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja...

P/S: Sgt 'LOVE' lagu ni! haha. *Org lain tahu lagu ni lame dah, awok bru tau. ekeke. :D

Sunday, 5 June 2011

Hari Jadi ke-20 tahun. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Waaaahhhhh! Tgk tajuk je muka dgn automatiknya dah senyum sorg2. haha. Bukan ape, teringat ape yg jadi smlm. Act, smlm adalah harijadi sy yg ke-20! SELAMAT HARI TUA NABILAH RUSLAN. :) Mcm2 yg aku nk buat mse umur2 dah semakin meningkat ni. TAPI... semuanya masih didalam proses sbb aku masih lagi bergelar seorang pelajar sepenuh masa. Alaaaaa, nnti aku cte ape yg aku nk buat dlm mse umur2 mcm ni. ahah!

So, cte ni ptot msuk smlm. Tpi sbb smlm tgk AF9 kn. Masuklah entry ni hari ni. Tak boleh lepas kot tgk rncgn 2 skrg. huhu.

Kisahnya berbunyi begini... (^_^)
Dsbbkn smlm beday aku, my beloved si Pencuri 'Hati' pn bwklah klua. Oiiiihhhh, harus taw kluar bersama di hari bahagia. haha. :D SANGAT SANGAT SANGAT HAPPY! Wlupun, buat die tggu dkt sengah jam. huhu. Sori syg buat awk trtggu2 lame. :D Bia sederhana pd luarannya, tpi dlm hati ni... BERBUNGA-BUNGA taw pacik! Thank you so much my dear bwk ke mne sje yg dipinta. hehe. Even mse da nk 'tamat' pn, die masih menunaikan permintaan sy! Dan terima kasih banyak-banyak kerana sentiasa menjadi pendengar yang setia ye awk! :) Auwwwww, semakin hari saya semakin sayang awk Encik Mohd S.A :-*

P/S: Mama, abah.. Nk LANCER sebijik boleh xuntuk kali pny hari jadi? hahaha. ;pp

Thursday, 2 June 2011

Kenanganku.. BERSAMAMU. haha. :D

Assalamualaikum w.b.t.

Tajuk entry ko bella. Aca2 Jeffri Din gitu. hoho. :D
Mengimbau kembali saat-saat perkenalan aku dgn si 'dia', xtertahan rsenye air mate ni. Xpayah picit butang 'automatik' pn, die sndri akn turun. Rindunyeee... :') Sesiapa ade poket DORAEMON, boleh bagi pinjam? Nak balik kt mse 2. Kejap pn jadilah. Buat lepas rindu. hehe. :D

Yaaa, saat tu indah beb. Siyes wa cakap. Tala tipu lu punya... Tapi bgi aku jelah kot. huhu. ;pp
Tapi... hidup ni, bukan sentiasa indah. Klu xde dugaan pun xseronok jgk. Asek nk HAPPY je ble msenye nk SEDIH. So, flow kehidupan ni akan lebih berwarna-warni jika kita selang seli kn dgn SUKA dan DUKA. Barulah dpt merasa masin dan manis sesebuah perhubungan 2! ^.^

Ada sesiapa yang setuju dgn aku? Bengkokkan lutut skrg. ekeke.. ;)

P/S: Sape pnah tgk iklan Dumex yang baru? Waaahhhh, sgt comel budak tecit yg ckp mula2 2! :)