CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 5 June 2011

Hari Jadi ke-20 tahun. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Waaaahhhhh! Tgk tajuk je muka dgn automatiknya dah senyum sorg2. haha. Bukan ape, teringat ape yg jadi smlm. Act, smlm adalah harijadi sy yg ke-20! SELAMAT HARI TUA NABILAH RUSLAN. :) Mcm2 yg aku nk buat mse umur2 dah semakin meningkat ni. TAPI... semuanya masih didalam proses sbb aku masih lagi bergelar seorang pelajar sepenuh masa. Alaaaaa, nnti aku cte ape yg aku nk buat dlm mse umur2 mcm ni. ahah!

So, cte ni ptot msuk smlm. Tpi sbb smlm tgk AF9 kn. Masuklah entry ni hari ni. Tak boleh lepas kot tgk rncgn 2 skrg. huhu.

Kisahnya berbunyi begini... (^_^)
Dsbbkn smlm beday aku, my beloved si Pencuri 'Hati' pn bwklah klua. Oiiiihhhh, harus taw kluar bersama di hari bahagia. haha. :D SANGAT SANGAT SANGAT HAPPY! Wlupun, buat die tggu dkt sengah jam. huhu. Sori syg buat awk trtggu2 lame. :D Bia sederhana pd luarannya, tpi dlm hati ni... BERBUNGA-BUNGA taw pacik! Thank you so much my dear bwk ke mne sje yg dipinta. hehe. Even mse da nk 'tamat' pn, die masih menunaikan permintaan sy! Dan terima kasih banyak-banyak kerana sentiasa menjadi pendengar yang setia ye awk! :) Auwwwww, semakin hari saya semakin sayang awk Encik Mohd S.A :-*

P/S: Mama, abah.. Nk LANCER sebijik boleh xuntuk kali pny hari jadi? hahaha. ;pp

No comments:

Post a Comment