CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 13 December 2012

Selamat pagi khamis. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Wahhhhh, hari ni mcm dtg semangat baru je aku kn pepagi ni. Tetiba jari ni terasa gatal. Bkn nk dpt duit, tapi nk menaip. Hahaha. *bersin 2 kali, Alhamdulillah* Ntah knp tbe2 pgi2 ni dtg selesema. Huhu.

So, pagi ni nk cerita psl ape ye? Rsenye mcm hari2 pn bwt bnda yg sme je... Takde syarikat ke nk panggil aku bekerja ni... Dah tepu rsenye lame sgt bertapa dlm rumah ni hadoinyeee punn. Klu next month still takde yg memanggil jgk, aku akn ambil keputusan sedrastik-drastiknye utk... Haaaa, cerita ni untuk entry tahun baru okayh... Hahaha. ;pp

Hari ni, bohati ade interview utk job yg paling dia nanti-nantikan selama ni. Doa dan harapan saya, semoga temuduga awk berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segala soalan yang ditanya. Amin... Tak dpt jwb pn, bwt muka confident then belasah je jwpn yg logik. Hehe. :)

Okaylah sesume, masa untuk makan. Laporrrrr... Tata~

P/S: Hari ni takde pesanan lah... *tingtong*

2 comments:

  1. haha kalau tak ada gak kau pergi je MAYBANK jagi harimau...haha mengaum dekat sana, gerenti dapat kerja silap2 jadi branch manager kau! hehe

    ReplyDelete
  2. jage harimau je dpt jadi manager branch? masyuukkkk! hahaha, rugilah diploma aku tuu.. klu aku tawu blh jdi branch manager dgn jge harimau je, sebelum umur 7 tahun aku dah apply krja youuu.. hahahaha

    ReplyDelete