CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 14 December 2012

Selamat Hari Jumaat. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Haiiii haiiii sume! Hari ni update entry lambat sikit. Siang tadi terbabas kroohh krehh.. hahaha.. :) Tapi harini punya entry ada ongg krekk krekk sikit. Haaaa, msti nk tawu psl ape kn? *Yg taknak tau tu, sila2 kn nk tawu jugak ye.* :D

Okay, ptg tadi ade nombor yg tak dikenali cal dlm pkul 5.30 p.m. mcm tuu tapi aku ni jarang ddk sblh fon. Kebiasaannya, fon tuu akn berada didalam bilik. Lebih2 lgi bohati skrg ni dah bekerja. Mmg jarang la dok dgn fon. Aku akn tgk fon pgi, tgah hari dan ptg. Starting lepas maghrib dan ke atas bru berkepit dgn telefon. Hehe. :) *Okay, melalut lain dah ni* Jom sambung cerita...

So, bile tgk je fon dlm pkul 6.30 p.m. mcm tuu ade 2 miscal. Nombor mcm nombor ofis. Dah rase menyesal dah bile tak angkat cal tuu. Nak cal blk dah lewat sgt. Tpi berbekalkan keazaman yg tinggi nk jgk tawu nombor tuu dari mana, beranikan diri call blk nombor tuu and guess what? Rase hati aku ni betul yg tuu nombor dari sebuah pejabat yg aku hantar CV minggu lepas. Akhirnya, ade jugak yg call aku berkaitan dgn kerja. Akan tetapi.... *bersambung Isnin dpn.*

P/s: Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan olehMU YaALLAH... :)

2 comments:

  1. Pergghh...suspen mak nok..! tak payah nak bersambung isnin depan sangat lar kannnn... hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha, aku nk brsmbung minggu dpn jgk sbb jwpnnye isnin baru tau lah nok... bhahahaha

    ReplyDelete