CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 11 December 2012

Anugerah Terindah #1

Assalamualaikum w.b.t.

Haiiii sumeeee... Hari yg indah lagi sejuk dan dingin ni, almaklumlah hujan. Heeee, kami ni dtg dah mood nak muat naik entry pasal keputusan kami yg kami janji last week nk citekan. :)

Last week, pnyela byk entry kami cite. Janji nk update psl result je kn. Tapi mcm2 cite plk jadi last week. Tuu yg seronok je nk menaip tuu. Hehe. :)

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi di atas rezeki yg dilimpahkan. Aku betul2 bersyukur dgn keputusan yg aku dpt smlm. Meskipun ade penurunan sedikit, tetapi aku tetap bersyukur sbb selama 21 tahun aku berada dimuka bumiNYA ni, inilah aku rase hadiah yg paling berharga dapat aku bgi dkt kedua-dua ibubapaku. Seronok yg teramat sgt. Smpi skrg masih terasa gembira tuu. :')


Dan yang paling penting, next year dpt konvo sesame dgn housemateku yg dirindui. Tak sobau! ;)


P/S : Bkn setakat gembira dgn keputusan je, gembira juga dgn keadaan sekarang dan semoga kegembiraan ini dirasai oleh semua orang yg rapat dgn aku dan diakhiri dgn HAPPY ENDING! Heeee... ^.^

3 comments: