CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 28 December 2011

Ketidakselesaan HATI..

Assalamualaikum w.b.t.

Hai hai hai sume.. Skrg ni I dah ade kt Teratak Coconut, Sg.Lang.. Wah wah weyhhh, acah speaking pulok ye.. hehe.. Hari ni dah masuk hari kedua kelas bermula.. Tapi asal masuk kelas je, aku terasa kosong sgt.. Nk kate tak bgi perhatian dlm kelas, siap ber'eye rcontact' lagi dgn lect.. Tapi.. Tataw kt mne yg kurang.. Yeee, mmg skrg ni kita dah jauh dgn Incik Hati tapi bgi aku itu bknlah persoalannya.. Erm, mungkin aku dah lame sgt tinggalkan study kot.. hahaha.. Padahal baru tinggal 6 bulan je.. Aku harap sgt sume ni dapat berakhir sebelum masuknya kelas minggu depan.. Aku sgt2 mengharapkan sem ni aku dapat buat yang lebih baik dari sem sebelumnya.. InsyaAllah.. :')

P/S: Incik Hati.. Sy doakan awak cepat sembuh ye.. Sy dindu awk taw taw.. Tamo noty2 okay syg.. :D ILY B!

No comments:

Post a Comment