CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 19 December 2011

Kerinduan Yang Teramat. :'(

Assalamualaikum w.b.t.

Hurmm.. Hari ni Incik Hati dah bertolak p PD.. Uwaaaaa...! Sedihh sgt sgt yawww! Klu ikut rasa hati ni, nak je block rumah die dgn pagar besi yg klu nk bkk 2 ade kod2 tertentu.. Biar die tak boleh keluar rumah.. huhu.. *nakal sgt tu bella, ape kate ko gari je die dgn ko.. 24jam mesti xilang pnye.. ;pp* Chuiiii, rindu sgt sgt sgt b! Minggu lepas Incik Hati sibuk menguruskan hal2 berkaitan sebelum nk dftar masuk.. Lagila buat aku bertambah rindu kt die.. Lagi2, ni 1st time kitorg berjauhan selain dari rumah die dgn rumah aku.. Dah tak tau berapa byk SGT nk ditambah kt perkataan RINDU 2.. Teramat merinduimu syg.. *Wahhhhh, ala-ala jiwang gitu kn? Kerlasssss sgt! :D* Setiap kali sebelum tido, dok tenung gmbar yg ade dlm fon 2.. Dgn harapan muncul lah Incik Hatiku dari gmbar tersebut.. hahahaha.. *Animasi sgttttt! ;pp* Khamis nnti aku plak dftar poli balik untuk Sem 5.. Uwaaaaaaaaaaaaaaa...!*pnjang ckit nanges dri yang tadi.. Biarpon kitorg tak pernah date kt poli 2, tapi kenangan aku buat die sgt byk.. Dan aku yakin aku yang bakal terasa benda ni..

Kenangan kita terbina setiap kali kita jumpa.. Sygnye sy pd awak, hanya DIA yang tahu.. Jarak bukanlah penghalang.. Biarpun kita jauh, tetapi sy yakin awak selalu berada disisi saya.. Bkn sahaja disaat awk diperlukan, malah di setiap saat yang sy lalui.. Harapan sy, kita same2 grade pada sesi Julai 2012 dan gapai semua impian yang kita inginkan bersama.. Amin Ya Rabbal Alamin... :')


I love you for a hundred thousand reasons, But most of all I love you ‘cause you’re you! :'(

Lots Of LOVE,
Nabilah Ruslan.

No comments:

Post a Comment