CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 13 December 2011

M.A.T.A.N.G. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Halu halu semua! Wasuupp yawwww! huhu.. ;) Hahhh, tajuk entry nk gempak je kn? Tpi tade ape sgt pon aku nk cte.. Semenjak 2 menjak 3 menjak ni aku jdi mls sikit nk menaip.. Buah hati pengarang jantung dekat kot.. Cbe try buah hati dok jauh nnti, mau setiap detik wajtu dan ketika dok menaip je.. Silap2, ass pn byk tunda.. hahaha.. Harap2, takdelah jdi smpi mcm 2.. Pelajaran itu adalah pelajaran.. Sekali terkandas, mmg ssh nk patah balik.. Mcm 2 jgk dgn kehidupan.. Mempunyai Incik Hati yang sgt memahami dan selalu berada di sisi setiap ketika merupakan perkara terindah yang pernah aku ada.. Duhhh, dia mai dah.. Jejejiwang mai dah.. hahaha.. ;pp Aku tak cari kesempurnaan, cuma mental dan fizikalku belum matang sepenuhnya.. Mcm budak kecik! Kena marah merungut.. Org mrh ni tandenye dia syg.. Nk kn kte berubah menjadi seorang yang lebih baik dan matang.. Boleh fikir jauh sebelum mengambil sesuatu keputusan 2.. Tlglah Nabilah.. Tlg dengar ckp.. :'(

P/S: Incik Hati.. Sy syg awak NOKTAH dan selamanya saya akan menyayangi awak NOKTAH. :)

No comments:

Post a Comment