CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 15 December 2011

Airmata~ :'(

Assalamualaikum w.b.t.

Hai korg.. Pepagi ni, bgn2 tgk cermin ajaib yg Incik Hati bgi.. Mate bengkak woaaa.. :'( Dugaan demi dugaan mendatang.. Aku taktau sampai bila aku mampu bertahan.. Biarpun aku sering membangkang, menolak pendapat yang diberi dari segi percakapan, tapi dlm pada masa 2 sbnrnye aku terpaksa menerima semua pahitnya..

Airmata yang mengalir umpama air sungai yang mengalir tanpa henti,
Airmata yang ditangisi kini tidak memberikan 1001 impak lagi,
Airmata ini menjadi saksi betapa sukarnya meneguhkan tiang yang hendak dibina,
Airmata ini menggambarkan bahawa kecilnya pemikiran si dia dalam mengurus sesuatu masalah,
Airmata menjadi peneman setia terhadap malam-malam yang mendatang...

Terlalu banyak perubahan drastik yang berlaku kini.. Mungkin pengalaman yang engkau lalui sebelum ini tidak sehebat pengalaman yang engkau lalui kini.. Hati bukanlah objek yang boleh dibuat mainan.. Andai aku yang terlampau, hanya mohon dan maaf mampu ku pinta..

Bukan ini pengakhiran ceritera si gadis kecil.. Doa dan tawakal, semoga apa yang dihajati mampu digapai..

With <3
Nabilah

No comments:

Post a Comment