CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 12 December 2011

Klang-Batu Pahat-Melaka-Klang.

Assalamualaikum w.b.t.

Fiuhhh.. Ponat sgt bercuti 3 ari ni.. Penatnye bkn penat bersiar-siar, penat dok dlm kete.. hahaha.. Percutian kali ni kurang memberikan impak kepada saya lah.. *Woowwwww! bakunya anda Nabilah.. ;pp* Maybe sebab hati aku trtggl kt cni kot.. huhu.. Merepek! Okay, back to the story.. Sblm pgi 2 rancang segala bagai la.. Last2 smpi, ape yg ade je jalan.. Jalan kt dpn Menara Taming Sari 2 pnyela sesak.. Planning, mlm tdi pakcik aku nk buat lawan boling sesame family.. Tapi disebabkan kesesakan lalu lintas yang tidak dijangkakan, ditambah pulak dgn sesat jalannye, dekat pkul 12 bru smpi tempat penginapan.. Yang paling kelakar, adik aku yg bongsu, boleh nangis mase sesat 2.. hahaha.. Takut punye xjmpe rumah pnye psl.. :D Disebabkan kesuntukan mase, aku tak sempat nk berposing kt Melaka 2.. hahaha.. Tak kisah la, yang penting buah tangan mesti ade pnye.. Gambar souvenir? Alaaa, alu laaaaa.. ;pp

P/S: Menghitung hari yang klu blh tak nak dihitung.. :'(

No comments:

Post a Comment