CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 3 January 2012

Cerita malam Selasa. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Haiiii sume!! Lamenye xberceloteh dlm blog ni.. Rindu plk rsenye nk menulis pnjg.. :D Smlm smpi je uma sewa terus mengemas-ngemas dgn roommate sbb kitorg nk pindah rumah baru.. Wahhh, mcm rumah sendri aje ceritenye yeee.. ;pp Rumah sewa jgk tpi kali ni biliknya lagi besar ckit dri uma sblmnye.. Aku agk puas hati dgn condition rumah ni.. Tapi sakit die time tgah hujung bulan 2 nnti la.. ekekeke~ Selain dari entry ni, aku pn nk cerita psl roommate baru yg xberapa nk baru aku ni.. Baru ptg tdi die msg aku bgitau die kne tahan wad.. Maybe dlm 3-4 hari lagi bru blh keluar.. Uwaaaaa~ Cepat2la sembuh yanggg.. Sy kesunyian, ketakutan dan bermcm2 'an' lagi dihujungnya.. Sume da siap da, tinggal ko nk masuk je lgi.. huhu.. ;)

Nnti lepas yana dtg, aku mesti rindu kt Incik Hati plk.. hahaha.. Menjadi kemestian rindukan si montel 2.. Dlm sehari 2 klu xteringat xsah.. hehe.. ;) Padahal bru jmpe 2.. Takpe2, minggu dpn kena balik.. 2minggu xjumpa mcm 2tahun xjmpe.. hahahaha..

Mama, Abah.. Ila kat sini baik2 je.. Rumah ni pon best.. Kt dpn 2 luas.. Nnti2 klu abah dtg, bolehla brkmpung kt uma ni plk taw.. ;pp Doakan Ila dipermudahkan segala urusan kt cni ye.. Amin.. :')

P/S: Sy suka mereka yg mmbaca blog sy.. TAPI, sy sgt tak suka mereka yg memperlekehkan entry2 sy.. Klu xsuka xpe.. Tpi biarlah bende 2 menjadi rahsia hati si pembaca.. Okay? TATA~ ;)

No comments:

Post a Comment