CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 18 May 2011

Tekak meraung kesakitan. ^.^

Hujan yang turun, seakan-akan memahami akan perasaanku. Tuhan sedang mengujiku. Tidak mengapa... aku menerimanya dgn hati yang ikhlas dan redha. Dalam setiap dugaan yang ditempuhi, aku tahu ade hikmah yang tersembunyi...

Assalamualaikum w.b.t.

Entri hari ni sekali lagi berkisahkan tentang diriku. Maaf kpd kwn2 blog sbb blog ni je tmpt aku nk cite ape yg jdi hari ni, perasaan aku, aku mrh dgn spe, syg kt spe. Korg bce je lah ye klu rajin. huhu. :)

Smlm aku diserang sakit tekak dan demam yg suhunya takdelah sepanas air yg menggelegak 2. Ble dah demam ni, pergerakannye mnjadi lmbt dan mls utk buat krja. Okay okay, mungkin korg nk 'cop' aku ni mnje sgt kn? Ni bkn manje lah. SAKIT... huhu. ;)

Jutaan terima kasih diucapkan kepada Puan Rohani dan Encik Ruslan (mama dan abah) sbb blikn panadol wlupn lpas blk dri knduri. hehe. Xlupa juga terima kasih kpd Encik S.A sbb tmnkn sy (msg sahaja okay. :D) wlupun sibuk mencari kasut baru. haha.

Mesti korg tertny2 kn ape kaitannye ayt yg ats skali 2 dgn entri aku hari ni. Takde kaitan ape pn sbnrnye cme... mcm mne ye kte nk hilangkn rse cpt mrh dan kecewa dan sedih? Ade ubat x? Haiihhhhhh...

Semoga aku menjadi seorang yang lebih tabah dan mampu untuk mengharungi liku-liku kehidupan yang bakal mendatang...
Amin...

Tata~

No comments:

Post a Comment