CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 15 May 2011

Madah buat Si 'Pencuri' Hati. :)

Assalamualaikum w.b.t.

SAYANG...
Dgr saja namamu, < merujuk kpd prktn syg diatas ye. :)
Hatiku sudah mula terpikat di saat engkau mula mengenali diriku...
Kebaikan yang sentiasa mekar di dalam dirimu, membuatkan aku semakin selesa berkawan denganmu.
SAYANG...
Tatkala diriku didatangi dgn pelbagai 'genre' masalah, engkau sentiasa dkt disampingku menjadi pendengar setia kpd setiap masalah yang diperdendangkan.
SAYANG...
Meskipun sikapku begini, mengertilah akn dirimu bahawa engkaulah yang aku syg.

RINDU...
Walaupun ketika itu engkau hanyalah seorang rakan bagiku, tidak aku nafikan perasaan rindu ini sentiasa hadir.
RINDU...
Ye, mungkin aku bknlah seorg yg handal dlm menguruskan perasaan rindunya terhadap seseorang...
Namun jauh di sudut hati, aku harap engkau mengerti akan perasaanku ini yang tidak akan pernah hilang walaupun sedetik terhadap dirimu.

.CINTA.
Kombinasi dari perasaan SYG&RINDU, maka terbitlah cinta yang lahirnye ikhlas dari hati.
Aku merasa bertuah kerana dapat mengenalimu CINTA...

Terima Kasih CINTA
* Kerana menerima aku seadanya diriku.
* Kerana berkongsi syg dan rindu.

Atas Nama CINTA
* Akn ku pertahankan hubungan yang di bina semampu diriku.
* Akn ku perbaiki kelemahan yg ada demi mengelakkan pertelingkahan berlaku.

Bersambung...

P/S: Kpd Encik S.A, ini utk awk... <3 U! :D
Mmbe2 blog, sori sori sori entry ni ade sikit jiwang.. *bukan sikit, banyakkk...
huhu*

Terima kasih kerana sudi mmbaca. :)

No comments:

Post a Comment