CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 26 May 2011

Luka? Hati? Pergilah....

Assalamualaikum w.b.t.

Terima kasih kerana sudi mnjadi tmpt aku meluahkan perasaan ye blog. :')

'Muka sering menggambarkan senyuman yang tidak terhingga tetapi hati takkan boleh menipu sesiapa...'

Knp aku ckp mcm ni? Aiiiihhhh, biasalah klu dah bermadah-madah ni confirm hati tgh terluka skrg ni. huhu. :'( Sbb ape? Tak dpt dikenal pasti.

'Lara di hati cuma tuhan yang mengetahuinya...'

Aku bukanlah seorang yang reti menguruskan perasaan sedihnya. Klu blh, kita taknaklah bgitau org yg kite ni tgh sdih. Selalu dah cuba buat-buat taktawu je klu terase hati. Kire skrg ni okaylah ckit. Klu bnde-bnde halus, kecil sgt, yang mmg kne gne kanta pembesar, aku xamek kisah sgt. Paling kurang pn aku sedih tahap-tahap bayi merengek mlm je. Tapi ble ianya boleh dikatekan agk bsr, hati aku ni dgn sndrinye tnpe perlu disuruh akn merasa 'SAYU' yang teramat sgt. Lagi-lagi ble ianya berkenaan dgn org yg pling kite rapat, rindu, syg, cinta dn pelbgi jenis kaum kerabat die ni lah. Sbb SAYANG kn, 2 yg blh sedih scre tbe-tbe 2.

Klulah blh, aku nk sgt jerit kt sebuah tepat yang tade org blh dgr. Jerit sepuas-puasnye! Biar sedih ni pergi jauh-jauh. Dan xdtg lgi... Tapi apakan daya, inilah lumrah kehidupan seorang yang bergelar MANUSIA. Tak mungkin dan jauh sama sekali perasaan-perasaan berikut boleh hilang dan terus lenyap begitu saja...

Mungkin... ape yg aku buat ni sederhana je kot. Sbb 2 xnmpk kn? :'(

Pergilah main jauh-jauh 'luka yang menyakitkan.' Benarkan aku hidup bahagia utk sekian waktu yang ada...

No comments:

Post a Comment