CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 19 May 2011

Kesalahan!

Assalamualaikum w.b.t.

Knpe hari ni smpi ade 2 entri? Saje... Sbb kt cni je tmpt nk luahkan perasaan. Sori korg klu cte aku ni buat korg meluat nk bce ke ape yeh. Tak pakse korg pn nk bce. Klu sudi, bcela. Klu x, xpe. :) Klu entri yg bwh ni aku cte psl bubur mama, skrg ni aku nk cte psl bnda yg aku dah buat, lps 2 dah jdi bubur. Tatawlah sme ade bubur pns ke bubur sejuk ke, bubur ape-ape jelah yg korg suke. Kpd awk, sy minta maaf yang tidak terhingga kerana berkemungkinan besar awak amat terkilan dan marah dengan kesilapan yang saya buat. Aku juga insan biasa yang tidak lekang dari membuat kesilapan seperti anda. Tetapi, hati saya tidaklah sekebal besi yang hanya boleh dilentur tatkala dipanaskan. Saya tak nak semuanya berakhir begitu je.

Tapi mungkin dah nasib badan kn. Bak kate awk 'dah nasib bdn kaw!!' dan sy menerimanya dengan 'okay wak. :)' Tak kisahlah... Sy mmg xberhak nk rse bhgia disamping org yg sy sgt syngi. :'(

Hah, spe ade ubat yang boleh baikkan tekak serta merta dan bdn yg kjp pns kjp x? Blh share x? Aku dah lme sgt dah berehat je kt rumah ni. Nak buat kerja lah...

2 comments:

  1. kau buat bubur xjadi ke cik nabilah?hehehe nanti aku ajar kau buat bubur ea...lainkali jangan tersilap masuk bahan ea cik nabilah hati2 di jalan raya nanti kemalangan sendiri sakit..hah lagi 1 ko sakit tekak g beli strepcil.

    ReplyDelete
  2. mne ade xjdi lah. aku yg xtry buat lgi. hehe. :D xmau jgk dah byk kali taw aku mkn ubt2 sgale mcm 2. tetap aje sakit. takde ubt lain ke? hua hua hua. ;pp

    ReplyDelete