CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 4 May 2011

Di tengah hari RABU. :)

Assalamualaikum w.b.t.

Bila dah cuti panjang tanpa kerja dan duduk dirumah saje, rajin plk rsenye tgn ni nk menaip. huhu. Hari ni citenye tadela ape sgt... Cumanya, smlm terase mcm nk msk Udang msk sambal dgn sotong msk kicap. Okay2, aku tawu simple je kn bunyinye tpi bgi seseorang yang xbpe tawu sgt nk msk, aku rse payah jgk kot nk msk bnde nih. haha. So, mlm smlm lgi aku dah tny ngn mama nk kne buat ape je klu nk msk mcm 2. Siap pesan kt mama lgi soh belikn udang ng sotong 2. Ala... ciput2 pn tape. Nk mkn pn sorg je kn. huhu. :D

Nk dijadikan cite, mama xblikn pn. Xsempat kot. Takpelah mak, kite fhm. hehe. So, pukul 1.29p.m. tdi Encik S.A call. mmg menjadi rutin, tgah hari je klu xtgah hari pn tgah hari nk msuk ptg ckit 2 msti die tpn tny dah mkn ke blum. Mcm nk mrh sorenye ble aku gtau blm. huhu. Sorylah yang, bukan wa sengaje oh.. ;) Disebabkan perutku kosong dan berbunyi plus Encik S.A mcm mrh kn, aku pn ambil keputusan utk gorenglah nasi yg ade. Hasilnye, sedap jgk kot bile nsi grg 2 dmkn dgn mayo dan sos cili. :)

Igtkn nk tgkp gmba tdi tpi nmpk mcm beria-ria plk kn. Nasi grg pn nk kecoh. haha. Sekarang ni, perut dah kenyang hati pn senang. hehehe... :-p

No comments:

Post a Comment