CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 4 July 2011

Suatu hari... :'(

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni merupakan hari bersejarah sekali dlm hidup aku rsenye. :( Ni hari pertama aku masuk praktikal. Kje yg ade sume okay. Byk jgk. Boleh tahanla.. tapi rse xsronok je ari ni. Sbb ape pn aku tataw. Mood aku berlarutan muramnye smpila ke ptg blk dri praktikal. Satu kejadian yang xpernah dpt aku bygkn smpila skrg ni. Kejadian ape? Biarlah aku sendiri yg tawu... Aku xdpt nk bendung rase sedih ni. Mungkin mse si dia berada berhampiran dgn aku, aku rse slmt. Dan setibanya waktu maghrib menghampiri dan kejadian yang berlaku selesai, rasa sayu 2 tiba-tiba menusuk ke qalbu. Hahhh, yg ni aku cte siyes. Xsemena-mena air mata ni meleleh sendiri.

P/S: Tak dpt nk dijangka ape yg bakal aku pk dlm keadaan yg mcm ni. Harapan aku cuma 1 dan biarlah ianya menjadi harapan aku selamanya... :'(

No comments:

Post a Comment