CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 4 July 2011

Happy Day! :)

Assalamualaikum w.b.t.

Haiii anda, anda dan anda yg rajin membaca blog. :) Entry hari ni berkenaan dgn cte smlm. Pada suatu ptg di hari sabtu(semlm), sy keluar bersama si Pencuri 'Hati'. haha. *Baku sungguh ayat kamu Nabilah. :D* Nak disetengahkan cte, smlm aku klua tgk cte 'Sekali Lagi'. Mmg best! Smpi meleleh kot aku tgk cte 2. Adik Mia Sara 2 sgt ke aiii! Comel comel comel! Ske sgt tgk die ckp, brlakon, sume2lah suke. Tak rugi lah klu korg tgk. huhu. Lps tgk cte 2, igt nk jln2 cuci ata je la tgk baju2, kasut, seluar2 yg ade kt JJ 2. Last2, dok belek punye belek dptla sepasang bju utk anda(Encik S.A.) dan saya. Hijau lgi yawww! *Menaip dgn hati gembira sambil melemparkan senyuman ke skrin komputer. hehe.*

So, lps tgk 'Sekali Lagi', kitorg pn mnruskn prjlnn pgi I-City pulok. Utk yg pertama kalinya aku pgi I-City ni dgn Encik S.A. ;) Mmg matlamat utama aku pgi I-City 2 sbb nk msuk yg Snowwalk 2. Dan matlamat aku tercapai ble Encik kesayangan bwk aku pgi sne. Sejuk gle babeng wooo kt c2. Mule2nye msuk cehhh, bajet2 tanak la pki boot PCK(Phua Chu Kang) 2. Msuk la pki kasut yg slalu gegurl pgi brjln. Nahhh, hambek kaw.. Bru jln xbpe nk jauh lgi, dah rse nk beku 1 bdn. haha. Nk tanak, trpkselah klua blk dan sewa boot 'comel' 2. *Daaaaa, comeyl lah sgt! Smbil meltekkan 2 tgn kt ats bahu dan mengangkatkan bahu. hehe.* Agk berbaloilah msuk sne dgn byrn die yg brpatutan. Dgn xde limit masenye. Okaylah kot. :D

Dan, upacara terakhir kami sebelum melangkahkan kaki masuk kerumah adalahhhhhhh *seiring dgn bunyi drum mcm nk umumukan pemenang. ;pp* MKN KT MCD. haha. *sje je dok CAPS LOCK kn ayt 2. ;)* lepas jgk kempunan Encik S.A nk mkn MCD ari 2. Dgn ber'oder' kn BIG MAC utk si dia dan DOUBLE CHEESEBURGER utk aku, kitorg pn crilah meja kosong nk mkn kn. Belum sempata ku jamah lgi buger aku 2, perut dah kenyang... Ateee, pelik jgk teman rase. Setau aku, lps tgk cte 2, mkn CHEEZY WEDGES je kot. Takkan knygnye smpi tak boleyh nk sumbat sikit pn buger 2. Ishhhh ishhh ishhh, tu laaa satu-satunya habitat yg harus aku buang lps ni. Siap kne warning lgi dgn Encik S.A. klu lps ni xhabis mkn je, kuarantin kt rumah 2minggu. huhu. :D Tamaw tamaw ohhh. Klu mse oder 2 nk mnx separuh je boleh tak? hehe ;pp

P/S: Terima kasih yg tidak terhingga utk smlm ye si Pencuri HATI. Sy bertuah mempunyai anda kerana anda sentiasa ada disaat sedih dan gembira saya. :)

Ikhlas dari saya,
Nabilah Ruslan.
^.^

No comments:

Post a Comment