CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 28 October 2011

Kawan.

Assalamualaikum w.b.t.

Entry kali ni aku msukkn awl ckit sbb aku berminat dgn comment si pulan bersame si pulan ni.. Aku bkn nk ngumpat ke ape la.. Siapa yg terasa di saat die bce entry ni bagusla.. Untuk pembuka kata hari ni, dari hujung rambut sampai hujung kaki aku mntak maaf klu ade mmbe2 yg terasa dgn sikap aku start aku praktikal bulan 7 lpas.. Aku bkn bersikap sombong tapi pade aku bile jauh 2 klu sesekali berborak mmg syokk.. Dan bukan niat aku sengaja taknak bertegur sapa dgn korg.. Yang 2 aku mmg ngaku slh aku.. Antara sbb die aku taktawu nk borak topik ape selain 'weyh, report korg cm ne?, dah start buat report ke?, ade contoh report x?'.. Kang klu ari2 aku tny mcm 2, rimas kan? So, itu ade lah punca pertama.. Yang kedua, waktu korg dan aku on9 aku rse jrg nk dpt sme.. Kjp aku on, korg off.. Kang korang on, aku off plk.. Tapi ape pon alasan aku, aku tetap nk mnx maaf la.. Terpulanglah pada anggapan korg masing-masing.. Ade yg boleh terima, okayla.. Yang tak boleh terima 2, aku tataw la nk ckp ape.. Kehendak orang ni aku tak mampu nk turuti.. Kepada Mrs.A dan Ms.L, entry ni sme skali bukan anda ye.. Sekurang-kurangya anda menegur saya secara terus terang tatkala saya tidak sedar akan kesulitan yg dilakukan.. Thanks babes! :)


Untuk mmbe2 kt Bangi especially, korg yg paling aku rindu .. Bpe byk kali aku ckp nk dtg sne tpi xdtg2 jgk.. Sorry babes.. Seriously mmg aku nk dtg tmpt korg tpi mse 2 sgt mencemburui.. InsyaAllah, 1 hari nnti kita pasti bertemu jua.. Mane tawu time korg grade ke kan.. hehe.. Korg last sem kn taun dpn? Jelesnye... huhu.. ;) Buat yg terbaik utk sem dpn okay!

P/S: Dan akhir kata dari saya, kepada mmbe2 yg terasa dgn entry aku kali ni aku mmg mnx maaf sgt2.. Klu blh mmg aku mls nk kesah dgn ape yg aku bce 2 tpi hati aku ni meronta-ronta nk taip blog.. Sorry~

3 comments:

  1. aku nk komen yg ni la.ahhaha.ok sye tggu awok!

    ReplyDelete
  2. hehe.. tunggu taw.. dah grade bgitau okay! kte bgi sekuntum mawar merah utk awok.. :)

    ReplyDelete