CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 18 August 2011

;)

Assalamualaikum w.b.t.

Erm.. Tataw la ari ni cerah ke malap ke sebab pagi ni aku tak tunggu bas mcm biasa.. Aku diserang sakit kepala yg bila kepalanya diangkat rase berat je.. Jadi, aku ambil keputusan utk buat half day.. Disebabkan aku malas utk bergerak, sakit 2 pn melarat menyebabkan aku terpaksa amek cuti hari ni.. Fiuuuuhhh, payah beno nak menerangkan sebab penyebabnya.. :) Okay, 2 sebab aku xpgi kje ari ni. Sebab aku pening kepala plk mungkin smlm kena ujan kot.. *Tapi takdelah kena sgt.. Sy bdn kebal kot.. haha.. :D* Klu setiap cerita aku cerita gembira je, mana dtgnye saat cerita sedih aku 2? Hahhh, yg 2 biar aku je yg tawu.. Benda yg baik boleh kita kongsi sesama, tapi yg kurang baik sikit ni biarlah menjadi iktibar bagi diri kita sendiri.. :) Yeee, pernah entry sebelum ni aku ceritakan yang aku sgt ssh utk 'handle' perasaan sedih ni.. Tapi skrg, semakin lame mengenali si dia, semakin aku yakin untuk menguruskan perasaan diri sendiri.. Betul kata orang 'Setiap dugaan itu pasti ade hikmahnya sendiri.' ^.^

Mungkin entry aku xsemenarik entry orang lain. Tapi ianya sgt bermakna bagi diriku.. *Eceeehhhh, mcm iklan LOREAL plk.. hehe.*

Daaaaaa~

No comments:

Post a Comment